دیزاین دائم ناخن چیست؟
نوشته شده توسط : کنکور نویس

دیزاین دائم ناخن

 

همه خانم ها علاقه مند هستند تا با انجام دادن کاشت ناخن به زیباتر شدن ناخن های خود کمک کنند، ولی سوالی که اینجا پیش می آید این است که آیا تنها با انجام دادن کاشت ناخن میتوان به ان زیبایی که مد نظر شما است برسید؟ در پاسخ به این سوال بهتر است اینگونه بگوییم که شما می توانید به راحتی با داشتن ناخن کاشت به همراه یک دیزاین دائم بر روی آن تا مدت ها از زیبایی ناخن های خود لذت ببرید. حال سوال دیگری مطرح می شود که دیزاین دائم چیست؟ و چگونه می تواند زیبایی بخش ناخن های شما باشد. برای یافتن پاسخ این سوالات بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا مطالب جدید و به روزتری را در این خصوص بیاموزید.

 

دیزاین دائم ناخن چیست؟

یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که دیزاین دائم ناخن چیست؟ و ناخن کار خوب در شهر کرج کیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این روش یکی از روش های طراحی ناخن بوده که تا مدت ها بر روی ناخن شما باقی می ماند. دیزاین دائم ناخن در اصل به روش کاشت ناخن پودری گفته می شود که در واقع شما با این روش می توانید دیگر نگران شکسته شدن ناخن های طبیعی خود نباشید و به راحتی از زیبایی ناخن های بلند خود لذت ببرید. 

 

دیزاین دائم ناخن یکی از روش هایی بوده که از طریق آن می توان از شکسته شدن ناخن های طبیعی جلوگیری کرد. از این رو اگر می خواهید با این روش بیشتر آشنا شوید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با یکی از رایج ترین روش های کاشت ناخن بیشتر آشنا شوید. 

 

زیرسازی اولین قدم 

زیرسازی یکی از مهمترین و اساسی ترین قدم برای انجام کاشت ناخن به شمار می رود. برای این کار شما می توانید با انجام دادن یک مانیکور روسی زیرساز ناخن های خود را آماده کنید. برای این کار به یک پوشر(عقب زن) نیاز داریم، شما با استفاده از پوشر می توانید کوتیکول های انباشته شده اطراف ناخن خود را به عقب بزنید. در واقع کوتیکول های اضافی بر روی بستر ناخن شما سبب می شود تا ناخن شما حالت دفرمه و نامرتبی به خود بگیرد، از این رو بهتر است که از شر آنها راحت شوید. با استفاده از یک سر سوهان کاغذی می توانید بر روی بستر ناخن خود خط و خش ایجاد نمایید. پس از انجام این کار با یک فرچه مخصوص تمامی گرد و غباری که بر روی ناخن شما قرار گرفته را بزدایید. 

استفاده از ضد قارچ و پرایمر را فراموش نکنید

مهمترین نکته ای که شاید افراد مبتدی آن را فراموش کنند، این است که حتما باید از ضد قارچ و پرایمر استفاده شود. چرا که در صورت عدم استفاده از این دو مواد امکان قارچ گرفتن ناخن فرد بسیار افزایش می یابد. از طرفی شما با استفاده از این دو مواد بستر ناخن فرد را برای کاشت آماده می کنید.

فرمر گذاری 

در این مرحله شما می توانید با استفاده از یک فرمر که بر روی ناخن شما نصب می شود، به راحتی مواد گذاری را انجام دهید. برای اینکار توصیه ما این است که از یک فرمر پلاستیکی استفاده کنید. چسب فرمر رار باز کرده و آن را زیر ناخن خود فیکس کرده و سپس چسب آن را ببندید. 

مواد گذاری را شروع کنید

پس از فیکس شدن فرمر نوبت به مواد گذاری می رسد. برای اینکار می توانید از لبه آزاد ناخن شروع به مواد گذاری نمایید. در مواد گذاری بهتر است به این نکته توجه کنید که مواد شره نکند. پس مقدار موادی که بر می دارید می تواند تاثیر زیادی بر روی کاشت ناخن شما بگذارد. هنگامی که مواد گذاری می کنید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که زمانی که می خواهید به سمت استرس پوینت بیایید، بهتر است به صورت ضربه ای این کار را انجام دهید. بهتر است از یک پینچر برای مواد گذاری برای ناحیه استرس پوینت استفاده شود.

سوهان کشی آخرین مرحله برای دیزاین دائم ناخن است

یکی از مهمترین مراحل در ناخن کاشت سوهان کشی آن است که غالبا توسط سوهان برقی انجام می شود. از این رو بهتر است که به این نکته توجه داشته باشید که سوهان کشی در قسمت های ساید وال ناخن انجام می شود و به اطراف ناخن نیز می رسد. از طرفی شما باید به این نکته توجه کنید که برای اینکه دور ناخن صاف شود بهتر است به وسیله یک سوهان دستی لبه های ناخن را صاف کرده و سپس ناخن را به قد دلخواه مشتری در بیاورید. در آخر از یک تاپ شاین برای جذاب شدن ناخن و براق شدن سطح آن استفاده نمایید. دیزاین دائم کاشت ناخن بهتر است توسط فردی انجام شود که تجربه کافی برای انجام دادن این کار را داشت

ناخن کار کیست ؟

ناخن کار شخصی است که دوره های مختلف و تخصصی را در زمینه کاشت ناخن پشت سر گذاشته است. این فرد با استفاده دانش و مهارتی که کسب کرده است و همینطور با استفاده از سلیقه و مهارت خود در این زمینه ، اقدام به زیباسازی و آراسته سازی ناخن های بانوان می کند.

این موضوع را در نظر داشته باشید که امروزه تعداد ناخن کاران زیاد شده است اما تعداد معدودی از آن ها در کارت خود مهارت دارند و می توان برای کاشت ناخن به آن ها اعتماد کرد.

 

ویژگی بهترین ناخن کار در کرج

 

بهترین ناخن کارها دارای ویژگی ها و خصوصیاتی هستند که آن ها را نسبت به دیگران متمایز می کند. از مهم ترین این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • برخورداری از جواز و پروانه و همینطور مدرک مرتبط و معتبر
  • برخورداری از تجربه و تخصص در زمینه کاشت ناخن
  • دارای مهارت و سلیقه برای طراحی ناخن
  • دارای رفتار و اخلاق پسندیده و محترمانه با مراجعه کنندگان و مشتریان
  • صبور و با حوصله
  • ارائه خدمات در سالنی تمیز و پاکیزه و به دور از هر گونه آلودکی
  • دارای صدها نمونه کار متفاوت و نشان دادن آن به مراجعه کنندگان و زیباجویان
  • استفاده از لوازم و وسایل بهداشتی و تمیز و استریل شده برای ارائه خدمات زیبایی
  • در الویت قرار دادن تمامی پروتکل های بهداشتی
  • برخورداری از آمار رضایت مندی بالا از سوی مراجعه کنندگان

در نظر داشته باشید که بهترین ناخن کار در کرج کسی است که همواره به دنبال یادگیری جدیدترین خدمات مرتبط با ناخن و طرح های زیبای ناخن باشد. به طوری که دائما به روز باشد و با جدیدترین تکنیک هایی که در این زمینه ایجاد می شود ، آشنایی داشته باشد.

روش های کاشت ناخن

کاشت ناخن به روش های متفاوت و بسیار زیادی صورت می گیرد. اما موضوعی که وجود دارد ، این است که مراحل کاشت میان تمامی این روش ها یکسان و مشابه می باشد. بهترین ناخن کار کسی است که علم تمامی کاشت ها را داشته باشد و پس از آشنایی تخصصی با تمامی روش ها ، برای هر کدام از زیباجویان از روش مناسبی استفاده کند. به همین دلیل است که ناخن کاری یک شاخه بسیار حرفه ای است و به تبحر و مهارت بسیار خاصی نیاز دارد. در ادامه قصد داریم به روش های مختلف کاشت ناخن بپردازیم.

انواع روش های کاشت ناخن شامل  کاشت ناخن با ژل ، کاشت ناخن با پودر ، کاشت ناخن هلویی ، کاشت ناخن با قالب ، کاشت ناخن با پلی ژل ، کاشت ناخن با ژل کاسه ای ، کاشت پلی ژل با قالب ، هواگیری کاشت ناخن ، کاشت ناخن با ژل بیلدر ، کاشت ناخن بیبی بومر ، کاشت ناخن با فرمر ، ژلیش ناخن طبیعی ، کاور ناخن ، ریمو کردن کاشت ناخن و … می باشد که بهترین ناخن‌ کار در کرج باید از آن ها مطلع باشد.

یکی از ضروری‌ترین وسایل طراحی ناخن، قلم‌ها هستند که با وجود آن‌ها، پیکاسوی وجودتان شکوفا می‌شود. اکثر دیزاین‌های ناخن نیاز به قلم دارند؛ پس حتماً‌ چند قلم اساسی را داشته باشید. مهم‌ترین قلم‌های طراحی از این قرارند:

  • قلم اشکی یا سرگرد (round nail brush)

 این قلم پرکاربردترین قلم برای طراحی ناخن است که حتماً باید آن را تهیه کنید. اگر طرح پیچیده و سختی داشتید، این قلم مناسب شماست. نوشتن حروف و کشیدن شکل کلی طرح مناسب از کاربردهای دیگر آن است. مبتدیان می‌توانند برای کار با پودر کاشت، از قلم‌های سرگرد استفاده کنند زیرا کار با آن بسیار راحت است.

کار راه بنداز: با قلم سرگرد می‌توانید طرح‌های سه‌بعدی با پودر اکریلیک و لیکوئید را نیز اجرا کنید.  

 

  • قلم سوزنی طراحی یا قلم لاینر (striper or liner brush)

 سری این قلم بسیار باریک است و می‌توانید ریزترین جزئیات را با آن اجرا کنید.  این قلم برای کشیدن ماربل، طرح‌های شطرنجی، کشیدن خط‌های صاف، اشکال هندسی و طرح‌های حیوانات به کار می‌رود. قلم سه‌صفر یکی از شماره‌های این نوع است که بسیار نازک است.

کار راه بنداز: می‌توانید دیواره‌ها و لبه ناخن را با این قلم لاک ژل بزنید.

 

 

  • قلم بادبزنی (Fan brush)

 این قلم شبیه بادبزن است و سری پهنی دارد. به همین خاطر برای سایه زدن، پخش کردن پودر شوگر و داستر و کشیدن خط‌های افقی کاربرد دارد. البته می‌توانید کثیف‌کاری‌های پودر دیزاین روی ناخن را نیز به وسیله این قلم تمیز کنید.

 

 

  • قلم طراحی سرصاف (Flat brush/ shader brush)

 

این قلم‌ها خود دارای سایزهای متفاوتی‌اند و برای کشیدن یک‌سره روی ناخن و ترکیب رنگ‌ها برای سایه‌روشن به کار می‌رود. البته از آنجا که این قلم مربعی‌شکل است، با لبه پهن آن می‌تواند گلبرگ‌های گل را نیز کشید.

کار راه بنداز: برای زدن لاک ژل هم به کار می‌رود.





:: برچسب‌ها: ناخن کار ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: